سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با مزایای پرفکت مانی

سوال شما هم باشد پرفکت مانی چیست از انواع ارزهای دیجیتال محسوب می شود که کمتر کسی از آن اطلاعات دارد. این واحد ارزی در گروه ارزهای دیجیتالی مانند پی پل، وب مانی، بیت کوین و ریپل قرار می گیرد. با توجه به اینکه از اسم این گونه ارزها مشخص است ماهیت خارجی ندارند و مانند ریال و دلار قابل لمس نیستند. از این واحد پولی برای خرید و فروش ارز استفاده می شود. ضمن اینکه اگر یک حساب پرفکت مانی داشته باشید می توانید از خارج کشور ارز دریافت کنید و سپس آن را به ریال یا دلار تبدیل نمایید.امروز در کشور ما این ارز بسیار مورد توجه قرار گرفته بخاطر دسترسی راحت و بازار خرید و فروش خوبی که دارد,در ادامه همراه ما باشید بیشتر درباره این ارز دیجیتال (از ثبت نام تا خرید و فروش) توضیح بدم خدمتتون.

 

  پرفکت مانی

 

برای اینکه از این گونه ارزها داشته باشید کافی است که به صرافی های اینترنتی مراجعه نمایید و به تعداد مشخص و البته لازم ارز دیجیتالی خریداری کنید تا هر زمان که نیاز به خرید از سایت هایی که این گونه ارزها را پشتیبانی می کنند، مشکلی نداشته باشید.

 

از ویژگی های بسیار خوب پرفکت مانی ساده شارژ شدن آن است. همچنین براحتی می توان در خرید و فروش ها از آن استفاده کرد. ضمن اینکه برای این ارز لازم به احراز هویت های مختلف نیست. از جمله امتیازات مهم پرفکت مانی این است که برای ما ایرانی ها نیز قابل استفاده است و این شرکت اعلام کرده است که زبان فارسی خدمات رسانی برای پرفکت مانی را راه اندازی کرده است.

 

مزایای پرفکت مانی

 

– بهره بردن از سود ماهیانه آن

– افتتاح حساب بدون دردسر و زحمت خاصی

– تحریم نبودن ایران و ارائه خدمات مختلف به ایرانیان

– انتقال اعتبار داخلی راحت بین حساب های گوناگون

– خرید راحت با استفاده از دلار، بیت کوین، یورو و طلا

-خدمات زیرمجموعه گیری

-تبدیل راحت به بیت کوین و بلعکس

 

چگونه می توان حساب پرفکت مانی داشت؟

 

همه کاربران از جمله ایرانی ها می توانند با ورود به سایت https://perfectmoney.is اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کنند. بعد از وارد شدن به سایت، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. ( قسمت بالا سمت راست گزینه فارسی را بزنید ). سپس با انتخاب گزینه ساخت یک حساب مراحل ایجاد حساب را دنبال نمایید.